Anheng til et par favorittøredobber

I 2011 laget jeg et par store, lange øredobber med sorte og lyseblå swarovski, samt ferskvannsperler og sølv. Men jeg finner aldri passende kjede til. Nå er de egentlig så store at man ikke trenger noe kjede – men ønsket har nå vært der. I sommer fikk jeg endelig bestillt opp mer swarovski slik at jeg fikk tak i de manglende lyseblå. Og da ble det anheng.

Jeg var sikker på at jeg hadde lagt ut et innlegg med øredobbene, men jeg fant hverken innlegg eller bilde. Så jeg måtte ut med kamera og dokumentere. Men her er i alle fall anhenget:

P1010404

Og her er øredobbene:

P1010407

Dette innlegget ble publisert i hobby, perler, smykker, Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

